//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

it's alright,it's ohkay
hari ni,
kali ni,
malam ni,
semuanya nyata dan jelas.

terima kasih.

aku faham,kau buat kerna terpaksa.
aku faham,bukan itu yang kau pinta.

cuma ingat satu pesanku.

jangan buat insan tersayang terluka.
sebagai kawan,aku mampu berkongsi pendapat.
sebab aku pun berada di tempat yang sama.

nota kaki : kawan2 sorry sangat2 sebab aku tak active in all group whats app & we chat.  aku jarang on.  anything contact no baru aku tau. jumpa di convo nanti. kita ketemu november ni sayang. selamatmalam.