//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

"Rasa" aku tak pernah berubah
Sejauh mana berada. Selama mana tak bersua. Sejarang mana tak mendengar cerita.
Hati ini tetap sama.
aDan terus sama.
RINDU dan SAYANG
Tapi saya mengaku,saya sakit. Perit yang amat sangat. Menanggung rindu yang tidak terkata.
Belambak. Membuak buak.
Tapi semua tu bukan penghalang buat saya untuk makin jauh dari awak.
Malah saya semakin sabar meniti masa :)
Awak :
Saya tahu kita masing2 ada graviti masing2. Ada tugasan yang masih tak terlaksana.
Saya faham. Faham yang amat.
Diam saya tak bermakna saya tak peduli,malah untuk mengerti.
Tapi maaf sekali lagi kerana kadang kadang diri tak mampu menahan hati dan rasa untuk sentiasa luah rasa rindu terhadap awak bila sampai waktunya.
"Muhammad Faizhul Rosli"
Saya gembira sebab masih ada kita.
Peluang untuk kita.
Yang kedua.
Pasti berbeza kerana sudah pernah terluka.
Tapi hati masih memilih dia.
Kenapa ?
Jawapan itu ada pada awk.
Cuma satu je impian hati.
Berada di sisi awk selamanya hingga ke Jannah.
In Shaa Allah.

Selamatmalam,dia.
(5843)

Labels: