//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Oh Rayaku
Fuhhhhhhh.
At last, I can meet all of them. My babies,my soul and my love.
Ehem ehem ehem. HEHE ^^
I'm trully bless to have such a great friends around me.
And again,I could celebrate this Syawal with you guys eventho not in a long period.
But, I'm trully appreciate that.

Nahhhhhhh.
Nak jadi cerita,dah terlalu lama aku plan nak beraya sana even aku dah stay kat Penang ni. Bukan apa,parent aku tak kasi aku turun sana dah.
Takut lah tuh anakmu bertukar fikiran nak duduk sana dengan abg ? Kan kan kan --"
Bertolaknya pukul 8.00 pagi,Rabu 14 Ogos.
Dengan Nana kali ni aku beraya.
Sampai je ktwg terus ke OU,shopping time and  singgah "Sticky" shop sebab nak beli candies kat dia as a gift. Kalau lah dia perasaan,aku pilih candies tuh dengan caption thankyou.
Which mean, I wanna say thankyou to him for everything.
Kalau awak perasan,dah 144 hari kita berkawan semula since kita bertegur kat 'twitter'.
Thanks for that :)
My great great moments was created when I just arrived at Pi'ei 's house.
Kecoh pung pang pung pang nampak cousie aku yang gojes tuh.
Hahhhh,nak jadi cerita aku saja usik kata cousie aku sebaya,semua laju nak adjust.
Gatai nohhh --"
HAHA
From what i've seen,Nana trully happy to know them and she able to get along with my buddies.
Alhamdulillah :)
Sekarang dah berputik cinta antara dowg,so gua taknak masuk campur dah.
Kebesokan harinya,aku dgn Nana beli tudung kat Jalan TAR and sambung shopping ke TS.
Gila apa tah minah dua orang ni berjalan sana sini,asalkan puas hati dapat barang yang nak.
Malam,I got date again with them and him.
Such a miserable dating ever.
KAWAN atau DIA ?
Susah weyh,so aku pilih dia tuk di seret bersama sebab tak mampu nak cancel jumpa kawan. And again I felt so blessed bila dia mampu teman sampai habis lepak. Thanks a lot dear. However,my mood turn upside down when I saw Merza face !
Yuppppppp,dia muncul setelah lama aku tak jumpa.
Sumpah aku hilang mood. Aku mmg nak angkat kaki. Nak blah ! Tapi tak sampai hati nak tinggal kawan. How rude you are to knock my head with you words " lama tak jumpa dak ni"
Ewah ewah,kau ingat kau siapa nak buat aku macamtu. Serious annoyed gila that time. 
The most unexpected moments ever bila dia nak hantar aku and Nana balik and we were having a long conversations ever. I'm superb speechless with his action.
Awak,andai di beri peluang for both of us to start something new,I will take this chance to built up this new relay.This time i won't give up easily.
I will fight for this relay,cewaaaaaaaaaaaaaaah !
'Ada jodoh ada lah',kata dia.
I end up my day at Rawang with superb memories ever.
Thanks guys for fulfill my wishes to meet up you guys. Ada rezeki aku try bodek parent aku tuk stay sana lama sikit ye.
Ni hahh sedikit celoteh RAYA 2013 dengan kowg :)

***








 









***

Labels: