//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

"Bangang" is everywhere.
Nahhhhhhhhhhhh.
Siapakah yang bangang ?  Aku kah :/ *kadang2 je,bila tak tahu nak buat apa mmg bangang aku muncul.
Tapi yang aku nak bercerita ni bukan ke'bangangan" aku. Sebaliknya title ini sesuai buat ex Seri Melati ( one of my besties )
Poor you girl :(
Asal lah mangkuk sangat dia tuh.
Bak kata Milla " Aku tak faham kenapa dia yang tak handsome tuh boleh curang *noobs"
Mulanya aku ingat Melati nak mengamuk sebab Milla cakap macam tuh.
Sekali Melati rep "biarkan si Kicap tu "
Go girl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^
Bukan nak hina dia sebagai makhluk tuhan cuma dia dah melampau sangat.
Dah tiga tahun kot bersama,tak sayang ke putus macam tuh.
And at last,Melati terbukak bijik mata dia yang boyfie dia sangat flirt.
Ada ke patut Melati ingat aku test boyfie dia yang tak cukup zat tuh *hehe ( geram yg amat )
Padahal si Kicap tuh yang add aku dulu,IM aku dulu,mintak no fon aku dulu.
Hahhhhh,apa jadah mamat ni --"
Nasib Melati tak pernah serang aku membabi buta or tak pakai helmet.
Kalau tak aku bom satu Kedah tu,kisah plak aku dgn mamat tu.
Sumpah Melati,aku tak pernah nak si AM tuh.
 Kau boleh check IM dia kalau kau nak.
Si Am tuh jet jet single bila duk IM dgn aku dan aku tak pernah mulakan any conversation dengan dia.
Kau pun tahu aku macam mana kan ? Bodoh sombong kata kawanku ;/
Nevermind girl,you deserve someone better too.
Ada hikmah sayang jadi macamni walau perit kau kena hadapi.
You still got me and the others yang tak pernah curang dengan kau :)
Ingat tau janji taat setia kami kat kau
"kami boikot takanak makan kicap"
HAHA ^^
Sebab tuh lah susah sangat nak percaya lelaki.
Neither 'a friend' or "bestfriend".
Everybody is unpredictable when it comes to 'feelings'. Its like,there is a huge wall that and we can't see from the behalf side.
But believe me,dont regret for what you've been through.
This kind of experience will help you a lot,turns up yourself to someone more matured :)
So do I now.
I learn like A LOT in relationship and friendship.
Cewahhhhhhhh ~
Pengalaman mmg bsepah,air mata toksah nak cakap lah,merambu rambu duk mengalir.
Best part ever bila waktu kolej kala,asal sedih je zappppppp muncul hero2 ku ajak lepak 'cool'kan mood and midnight movie ;)
Tapi sekarang kalau sedih zapppppp call Nana ajak lepak and karoake --"
Berbeza dah di situ ^^ but still I'm happy for who I am.
Nana pun is the best counsellor ever. Dia pun dah go through macam2 dan ajar aku erti sabar.
Yuppppppppppppppppppppppppp ~
Sabar itu indah.
Banyak ganjaran kita bila bersabar ni *sengih
So bersabar lah kita ye :)

***

Lately aku ada terasa hati dengan antara 'bestie' aku.
Hmmmmmmm.
Aku tau kau terasa hati dgn dowg,tapi bukan dengan cara begini kau lepas kat aku. 
Wipe your tears girl,jangan nak cengeng sangat.
Kau kena faham sebab masing2 dah ada life sendiri.
Kerja lah,study lah. So jangan berkira dengan kawan2 kita.
Bukan apa,kowg je kawan dunia akhirat aku so jangan lah bergaduh pasal hal kecik. Dulu aku kat kolej boleh lah datang turun and settlekan kowg. But now aku kat Penang syg. Bukan bukak pintu belakang terus sampai McD Rawang tuh.
Faham lah keadaan aku sikit.
Bukan aku taknak turun sana tapi kewangan aku tak mengizinkan. ada rezeki kita jumpa ohkay. Tapi elakkan lah time kita ngedate tuh still ada probs,kang aku yang tak seronok.
Walau apapun jadi aku sayang kowg yang amat. Jangan nak gaduh sangat. kang semua aku hentak kepala kat dinding *kak long sudah*
Ada rezeki bulan 10 aku turun lagi tapi aku tak janji dapat jumpa kowg dulu sebab aku kena jumpa junior kolej yg merengek nak jumpa. 
dah penat aku bebel,aku nak chow nak siap pergi interview :*

chipsmore yg duk scroll membaca,
jagadiri ye.
IMY.

Labels: