//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Hello honey madu


Hello Wednesday.
Hello my 'offday'.
Hello my new hair (pendek sudah)

Trully out off mood today. Like hell --"
Hingus sana sini. Hidung tersumbat. Batuk, LOL.
Memang sengsara betul sakit time puasa. My manager selamba je suruh aku bukak puasa sebab dia tengok aku batuk macam orang gila. Amboi,ingat aku lembik sangat ke .

Hmm hmmmmmm hmmmmmmmmmmmmmmmm....

Dear my Ramadhan,
Seronok tak terkira tahun ni sebab rezeki melimpah.
Tapi sayu sebab jauh dari kawan tercinta.
Hari tu,Panda text aku.
Dia kata dia terbaca blog aku,and he felt guilty.
Pasal statement aku ?

Sorry awak,saya takde niat nak buat awk terasa bagai nak rak. Itu cuma luahan hati dan rasa. Tapi saya tak benci awk pun. Cuma rindu. Saya faham awk bz study :)

Sangat memahami.

Awk jangan lah fikir pape. Saya ohkay kat sini.
Takpe lah,ade rezeki kita dapat text macam biasa nanti. Buat masa ni awk fokus lah dengan study awk. Sebab saya pun penat dengan kerja saya. Sampai semua terabai.

Again sorry.

Apa pun terjadi,rasa ni takkan berkurang.
Awk tahu kan ape yang saya maksudkan wahai Panda. Text awk yang belambak bagai kat Sony saya ni selalu saya baca kalau rindu kat awk.
Btw,a lot of thanks sebab text even kejap.
Sangat terharu.
***
Rasanya Aja dah balik dari Prague,menanti hadiah dari dia ni. Ada rezeki dia nak bawak aku pergi sana sekali lagi. I'm counting for that one.
Kaka Afrah,sorry tau sebab saya still tak mampu nak bagi jawapan sama ada follow akak beli barang hantaran kat Bandung tu. Sebab cuti tak dapat lagi. Melainkan saya benti kerja confirm I'll join you and your fiance trip :)




"rindu semua ini"


"keluarga kira kira (Diploma in Acoounting batch 2010"

Happy fat girl.
Selamatmalam rasa