//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Bila sang hati berkata-kata
Assalamualaikum Ramadhan...
Assalamualaikum kawan kawan...

Pejam celik pejam celik,akhirnya bertemu lagi aku dengan bulan yang mulia ini.
Alhamdulillah,banyak perubahan yang berlaku tentang perihal aku kali ni.
Syukur.

Buat kawan yang jauh di mata,aku nak mintak maaf sangat2 sebab selalu menyepikan diri dan tak contact kowg selalu.
Sikit pun tak terlintas di hati nak jauh dengan kowg atau sombongkan diri.
Jujur,aku rindu kowg.
Sangat rindu yang berlambak.
Aku rindu nak :
1. Lepak dengan kowg
2. Borak dengan kowg
3. Makan dengan kowg
4. Bercuti dengan kowg
5. Berpiknik dengan kowg
6. Buat ghost trip dengan kowg
7. Gelak dan maki2 kowg.

How I missed all of those routine that i've ever had.
Kat sini,aku cuma ada kawan kat tempat kerja and cousie tercinta,Nana.
Other than that,I need to go through a lifeless day  *sigh
Kadang kadang nak menangis pun ada bila aku tengok balik video kita semua. Harap kowg tak marah aku sebab aku tak cari kowg.

Lately aku busy kerja. Balik dah penat sangat. Bila stress baru aku rasa nak hadap phone sebab nak mesej dia. Unfortunately,dia dah masuk kolej balik. So aku faham kalau dia dah tak contact aku. plus, I'm already predicted this thing could happen. Nevermind ....
Takpe lah,itu hak dia nak berkawan ke tak. Aku taknak masuk campur. Aku baru bagitahu Alya yang aku berkawan dengan dia balik. Alya pun terkejut. She reminds me,not too over hoping for something that impossible.
Ohkay Alya,aku akan ingat pesanan kau. Kau pun dah kenal aku lama kan. Dan selama ni pun segala masalah aku kau tahu kan.

3 hari lepas,Hafiz bbm aku. Dia bagitahu aku tentang keadaan M. Katanya M accident teruk and rahang dia retak. Poor him. Hafiz suruh aku mesej dia dan bertanya khabar sebab dia kesian tengok keadaan M yang kerap tanya pasal aku sama ada still marah dia ke tak.

Hmmmmmmmmmmmmm hmmmmmmmm hmmmmmmmmmmmmmmm

To be truth,I do hate him a lot. Marah dan benci yang amat. Serious aku tak mampu nak pandang dia.
Kalau kau betul niat baik nak mintak maaf dengan aku,stop using them as a "trick" to seek apologizes from me. Sudah2 lah kau nak tipu dowg . Memang hati aku je tahu ape yang kau dah buat sebab aku tak cerita kat dowg. Tapi jangan lah nak kabur mata dan minda mereka. Serious aku tak suka.

Maaf andai aku berkasar dengan kau M. Harap kau tak ambik hati.
Tapi aku dah pu maafkan kau.
Ikhlas dari hati.

Sekarang aku ada dunia kerja yang buat aku rasa lebih matang . Ragam dan karenah orang yang pelbagai rupa buat aku terfikir sejenak kenapa susah untuk mencari orang benar benar memahami. Kan? Sekarang ada mereka pun aku bahagia :)


Alhamdulillah,aku lebih bahagia dengan kehidupan aku yang serba sederhana ni. Hidup single kadang kadang buat aku bukak mata untuk tidak sia siakan diri dan masa dengan orang lain. Utamakan diri sendiri,baru lah hati tak sering di sakiti.
Moga apa yang aku miliki sekarang mampu menjadi milikku selamanya.
Amin.

Selamatmalam cinta
Selamatmalam rindu