//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

21 & still confused
Hmm hmmmm hmmmmm ...
I'm 21 years old but still confused.
With what I want ?
What I need ?
What I keep looking for ?
And what I dreamed off ?

***
Aku tak pernah nak faham dengan apa yang aku nak lately.
Segalanya aku malas.
Malas menebal dari segala aspek.
Tapi kalau bekerja rajin plak aku nak buat OT.
Hampeh betul >.<
Sekarang memang lah aku jarang topup,sekali sekala je aku topup. Itu pun dua hinggit je.
Sekarang kredit aku ada baki RM12.76 dan dah expired semalam.
HAHA
Lakar lakar lah,tak pernah aku ada baki belambak ni.
Nana sauruh aku berkawan dengan orang sini,so that aku dapat pakai kredit dan text org.
Walaweyh,jangan kata text, on the phone pun aku malas.
Cousie aku takpe lah,cinta tengah berputik. Sentiasa bz dengan phone. Siap aku baik hati transfer kredit kat dia sebab tak pakai sangat --"
Sekarang kat mall tu ada lah sorang mamat yang cousie aku suruh berkawan.
Budak fitness !
So not my type sebab reminds me a lot at M.
Semua sama,dari gaya sampai perangai.
Sangat sangat dan tersangat annoyed 0.0
Nasib kau customer,terpaksa aku senyum 'sikit'.
Besok kerja balik,cuti pun tak terasa apa. Aku lagi suka kerja sebab mampu bz kan diri dan penatkan diri. Sony pun dah jarang ada kat tangan aku. Balik je kena campak kat katil. Pergi kerja je kena campak dalam apron sampai 1030 baru jenguk dia balik.
Poor you baby.
Tunggu masa je,then nak rewarding myself with a 'superb' vacation together with my cousie.
In Shaa Allah :)

Truth, I missed you a lot
Byebye Ramadhan17.