//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Friendsaaa.. Bogoshipo ;((
Dulu....

Kalau kat Rawang,aku akan kerja if aku tengah cuti.
Pagi-2 aku akan lepak dengan Shepa. Ajak dia breakfast,jalan-2 kat Sri Bayu,lepak kat taman,photoshoot sesuka hati ktwg kat mana-2 yang ktwg ada moos and wajibul gunnah "Gosip". HEMOHEMO

Petang je,mesti ada je benda nak buat.
- naik basikal lah
- main badminton lah
- tengok running man sama-2 lah
- selca sama-2 lah

Hmm hmmm hmm.

How I miss her shoo badly.
The only friend/adek yang ade dekat dengan aku.
Mau tak nya,kawan-2 lain tercampak duk jauh dari aku.
Kat taman bersatu lah,tun perak lah,rawang perdana lah,bt 16 lah..

Tapi ktwg no hal.
Nak jumpa.
Mekdi ada,set set then lepak.

Here, I got nothing except my great great cousie. But until when I need to depend on her only.
Dia pun ada life dia yang busy tu.
Nak kerja?
Aku nak kerja jauh-2 parent tak kasi :/
Stress weyh.
Sebab tu aku suka duk rumah maksu kadang-2. Ada je yang nak sembang,bual,gosip sana sini,layan kucing,layan karenah maksu/paksu,baking cake,jalan-2.

Kalau kat rumah aku. Serious aku perap je macam jeruk Pak Ali --"

Look,I miss this kind of lepak-ing :
"ni cara aku habiskan masa dengan Shepa"

 "my friends was my super hero and heroin ever"

 "sebab aku boleh lepak lama dengan dia is our hobby "photographer wannabe"


"kawan,sampai mati kita akan berkawan"

Kali ni entry memang panjang melebar.
Sedih bilal ada je bestie yang text

"shelalala....bila kau nak datang sini lagi ?? kau taknak gelak2 and lepak2 dengan aku lagi ke ?? taknak cubit aku bila aku tegur kau makin debab ke??taknak maki aku bila aku bahan kau ke"..

Terkedu aku dapat text macam ni --"
Junior kolej plak ajak datang hostel.
Dowg rindu nak panggil kaka kat unit tu sebab aku and Aja je yang senior.
Yang lain sebaya.
Macam mana lah aku nak handle semua ni.
***
Dear kowg : 
Kalau kowg baca entry aku/akak.. I want you guys know how much I loved u guys. There's nothing could be replaced you guys in my heart. Always be my baby :'))
Please,eventho I'm far away from u guys. I wont forget each one of you and each pieces of memories that we've created together. Thats my words ! Tak kira jauh atau dekat,persahabatan ini akan di bawa sampai ke Jannah,In Shaa Allah :) What I want,keep cherish your own day eventho without me. Its normal,setiap pertemuan ada perpisahan,kan sayang ? Nanti kalau ada keizinan aku/akak akan datang beraya kat Rawang and kita akan spend time together again. Susah nak berjanji pasal tu but I'll try my best. Jangan lah sedeh-2. Ni baru pindah Penang,kang aku/akak kena Kelantan baru tau padahnya. memang that time aku/akak menangis sekali lah jawabnya
***

"the most thing that I've loved to do. BALLOON"

Kalau rindu nanti tengok2 lah gambar kita semua. Video2 sengal kita. Flashback everything if you can. Thats what I'm doing too. A lot of gigling,tears,shouting,gossiping keep crossing on my mind. Too much loves that you guys give to me. How lucky I'm to have all of you. You guys is just not a friend,but already be a part of my life. My character. My day. My joy. My sorrow. So,let me keep you guys inside here "my small heart".

Satu pekerjaan yang akan aku enjoy dan ingat ialah kat "Papparich"
YES ! No doubt..
I've friend with malay,indian and chinese. Female and male.
And I'm happy. Trully happy.
We laughed,we cried,we fought,we learned,we shared everything until nothing can be secret for.
Ivan and Edward were being so nice with me. Such an incredible manager and supervisor ever.
Selalu bagi nasihat kat aku dan buat aku tersenyum dengan telatah dowg :))
The precious creatures that I've ever meet is you and you and you .....
 





 "jagadiri sayang. Lotsa loves from me "








Labels: