//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Baru kenal erti "rehat"
What a trully damn tiring month ever !

Assalamualaikum bloggies.
Berhabuk dah blog aku kali ni.
Kesian di abaikan.
Termasuk lah my lappy ni.
Tak sentuh pun,gara-2 sibuk bekerja. Half of my life is to be a part of Bread History's staff.

To be honest,I'm kinda liked my job right now except for those two girls that always ruined up my mood.
Also my manager.
Macam mana ehh nak explain. Dowg ni memang baik,cuma kadang2 perangai macam tutt tutt tuttt "sikit".

Stress ada.
Geram ada.
Benci ada
Meluat ada.
Gembira ada.
Suka ada.

Macam macam ada.

Ada time dowg perangai baik gila macam "ahli syurga".
Bila datang perangai jahat tuh,tak payah nak kata lah, "sumpah seranah" aku di buatnya.
Mula2 boleh senyum ,lepas tuh dah paling muka terus muncung itik mulut ni.
Muka tak payah nak kata lah.
Time tuh siapa nak usik memang "mati" lah.
Aku mengamuk direct !
Aku dah berani cakap direct kat Desment (manager) "bengong" bila aku geram.
HAHA
Otai sungguh aku ni.
Tapi dia jenis tak kisah.

Nasib dia ambik staff baru lagi dua orang hari ni,kalau tak lumpuh aku nak handle kedai tu.
Aku aim sampai puasa then aku chow angkat kaki.
Serious aku malas nak kerja.
Tapi macam cousie aku suka kerja kat situ.
Sebab dia rasa dah adapt dengan job ni.

We will be politely happy if :
- manager tak buat hal
- bebudak tuh tak ambik kesempatan
- customer perangai tak macam "non halal"

Itu je yang aku nak. One more thing.
Sorry kat panda sebab setiap kali aku text dia,for sure I fall asleep.
Padahal aku yang ajak mesej.
Serious sorry.
Aku cari dia pun sebab dia always cool down my mood dengan "kesengetan" dia.
Thanks Panda.

Today I'm off.
Cousie jelly much with me.
Padahal besok dia plak off.
Lagi best  !
Dapat off time hari yang ramai customer.
Hoping that she'll be ohkay without me.
And tak kena buli dengan bebudak tu ;D

Tak larat nak kapochi apa lagi kat entry ni.
So nak stop tulis sebab nak makan manggis sambil layan movie.
Kepada "girlfriends" and "boyfriends" aku,sorry sangat2 tak reply text kowg,whats app kowg,tweet kowg,im kowg,we chat kowg.
I'm trully busy like hell.
Buat geng Rawang aku,In Shaa Allah,ada rezeki raya aku turun Rawang as I've planned.
Can't wait to meet up you guys.
Trully missing a lot.

Bye kalian.
Sincerely, si bulat :)


Labels: