//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Past is past ?
Bangun je kepala otak terpikir nak meluah rasa lagi.
Rasanya apa yang terjadi sepanjang pukul 2 pagi sampai pukul 7 pagi tadi tersangat lah membuka mata dan minda aku.

Rasa meriah pun ada bila tiga-2 duk buat perangai jadi lalang sana sini. Kan sayang ? --"

Sebenarnya saya agak tersentap dengan 'statement' awak semalam tentang "build up hidup baru".
Awak taknak buat orang marah dah.
Awak tahu ke ramai orang marah awak ?
Ikutkan dari pihak saya memang ramai yang marah tak terkata dengan apa yang jadi.
Plus,benda pun jadi dengan cepat so ramai yang dah abaikan tentang tu.
Btw,thanks for being honest with me.
Again,mucho gracias:)

Harap awak tak serabut berkawan dengan saya balik.
Kadang-2 saya mengaku yang saya ni agak "menjengkelkan" sangat.
Suka ungkit benda yang lepas,bahan-2 orang dan buat orang sakit hati.
But deeply in my heart,saya takde pun niat nak buat rasa awak "down" bila ada conversation dengan saya. 
To be truth I'm happy enough to be friend with anyone that can accept how annoyed am I.
Macam mana awak kenal saya dulu,itu lah saya yang sekarang.
Tak berubah mana pun. 

EXCEPT......
Makin kasar and garang S A N G A T.

Dear awk :

Saya nak awak tahu betapa gembira yang tak terkata bila awak dan saya  "contact" balik.
I've heard a lot of assumptions that you and me won't be able to meet or keep in touch again.
Untuk apa yang awak buat bermula dengan ajak saya tengok wayang was such an impressive step ever to make us been closer again.
I'm happy for that.
Saya happy bila awak mampu approach saya dengan cara yang sama and tendang jauh2 pasal kisah lalu supaya kita berdua dapat berbaik semula.

Thanks a lot.

Credit for you,now I feel much much better before this.

"who knows this could happen,miracle right ?"

Labels: