//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

I'm done
Idk why lately aku rasa kau saja nak bakar hati aku. Motif?
Like serious,I'm already move on since last year after what you've done to me. Aku pun malas nak ambik port tentang kau. But I'm hoping that we could be friend just like before.

Suddenly.............

I saw your instagram. Ya lahh,I'm following you. So for sure I could see all your posts. Then your picture captions "happy a year anniversary sayang".
Me like, "wtf !"
Dude,we broke up tak sampai 9 months,then you already declared with that girl a year already ?
So kimcib lah you U ni.
You already blowing up my mood ohkay. i'm SERIOUS !

Sanggup kan kau.......

Aku selama ni sabar dengan kau,then kau canang aku macam2 kat kawan kita. Nasib dowg cerita,kalau tak ingat aku tahu apa yang dah jadi. Aku tak sangka kita end up macam ni. I thought you'll appreciate me as much as you can just like we were friend before. Aku mati2 serahkan rasa sayang kat kau even kau kawan aku and aku terlebih yakin sangat kau mampu build up our relay. At last,all that is only pretty bullshit of fantasy.

And menambah perit di hati bila aku tahu bukan sorang yang kau pasang. Malah DUA ! How stupid I'm not knowing all this hanya sebab buta bercinta dengan kau. Kenapa weyh kau buat aku macam ni ?
Aku tersangat tak FAHAM kau.
Kalau kau tak pernah sayang aku,kenapa kau mesti proposed aku that night ? Kenapa.......

Aku sakit hati dan terus sakit.....

Aku benci kau...

Benci...

Teramat benci....

Bodohnya aku !

Sudah lah,aku taknak kau buat perangai lagi. Hope kau bahagia dengan dia. Jangan suka duk tipu dan permainkan perasaan anak dara orang. Tersangat tak baik ohkay. Be more serious in your relay. Jangan nak buat silap yang sama. And thanks to you I became more stronger. Dulu kau pernah kata

"M tak mahu hubungan kita end up macam Shela and Aboy"

You know what dear, eventhough he left me out. You are nothing to be compared with him. So don't you ever dare to talk about the other. Sila duk depan cermin and muhasabah diri. 
Lepas ni kalau kau taknak kawan pun takpe. Ehh,for sure lah kau tak berani sebab kau dah kantoi kan?
Aku tahu kau akan baca entry ni sebab kau kan peminat blog aku.
So harap kau tak benci aku sebab aku pun dah buang kau jauh-2 kat Rawang sana .

Mucho gracias.

Labels: