//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Ianya 3:42 pagi...
Aku mengantuk,sumpah mengantuk.
Banyak kali dah aku ajak si mata tidor,tapi si akal jahat. Hasut aku untuk mendera si mata menghadap skrin bercahaya.

B O S A N !

Tadi,aku tengok kesemua gambar yang ada,segalanya berubah.
Dulu dari kurus sampai kembang entah apa. Segala jenis lemak ada menyemak di setiap anggotaku. Muka ? Tak payah nak kata lah,dari kecik comel. Dah besar lagi comel. Ehhh : / Kang ada yang maki setepek dengan ayat aku tu.

Sebenarnya,niat di hati pagi-2 buta ni "undefined". Aku macam.........

R I N D U.

Kat siapa ? Hang tanya lah hati cheq kalau ada bran. Amacam ? Kalau mood aku elok dapat lah jawapan,kalau tak dengan kau2 aku tepek maki. Hmmm hmmm hmmm.
Aku rasa sangat sunyi kat sini. Berbeza bila dekat Rawang,tidor pun nyenyak. Sebab tahu besok pasti menjadi hari2 yang indah kalau lepak dengan my buddies. Geram pun ada --"
Nasib hidup aku kat sini di temani oleh cousie. Ada lah juga merasa hidup remaja lagi. Kalau tak hampeh,jadi jeruk kat rumah.

Persoalan : 


" wahai si malam,walaupun kami berkongsi langit yang dipenuhi dengan bintang yang sama, aku rasa ianya malap di sini. Kau tahu kenapa? "

"duhai hati,kadang kala kau kuat merajuk membawa diri tapi kenapa sang akal tetap tidak mengendahkannya  walau sedetik ?"

"kenapa mesti rasa itu muncul kembali?"


BRAINFREEZE.
SelamatMalam si Pembaca.


Labels: