//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Mohon pergi main jauh-2.
Ohgoshh. How I wished you were in front of me so that I can slap you as much that I want --"
Urghhhhh ~

Macamni lah,let's make it simple. Kau dan aku dah noktah ohkay. Dah habis pun relay kita. Dan bila aku dah mention "I'm over you already",itu bermakna aku betul-2 maksudkan. Get it ?
Bukan aku nak jadi kejam weyh,aku cuma nak relay yang simple. And aku paling dan paling dan tersangat paling tak suka ada boyfie yang :

- tak faham aku.
- kuat memaksa.
- tak faham bahasa.
- cemburu tak bertempat.
- sentiasa perlu nak mesej 24 7.
- tak boleh terima aku seadanya.
 
......and the BIGGEST MISTAKE THAT YOU'VE DONE IS
 - mempertikaikan soal K E S E T I A A N aku (perggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggh)

Kau nak tahu kenapa aku paling tak suka kau syak wasangka kat aku dulu. Sebab dulu time mula-2 kita in relay,kau sedar tak kau yang banyak curang ? Tipu aku ? Tak jujur dengan aku ? And now bila aku tak text kau sebab buzy,kau ingat aku ada yang lain lah...Aku tak sayang kau lah  --"
HALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Wake up pleaseeee.
Kau ingat kau couple dengan baby hottie ke ? Aku ni simple je pun,takde tergedik ulut bulu nak cari yang lain kalau dah ada boyfie.
Serius aku MARAH. Kalau aku CAPS LOCK maknanya aku memang tersangat marah !
Dulu aku jadi baik dengan kau,kau pun suka suki buli aku sana sini kan? Tapi ada satu hari aku tertinggi suara,dan dan kau takut and pesan kat aku jangan buat macamtu lagi.
DAMN !
Kau nak aku terima kau seadanya tapi kau tak boleh nak terima kau seadanya ? Nak manja je mati lah weyh ~ Mesti kau geram kat aku kan kalau kau sedang baca entry ni.
Yup,I made it for you.
Only for you. This is so me. Tak suka aku ? Angkat kaki je. Aku pun nak angkat kaki. Tapi please,jangan nak psiko aku. Kau kata kau tukar sims baru sebab nak buang segala kenangan pahit manis. Tupp tupp kau text aku balik ?
MOTIF HANG ???
Biarlah kau nampak macam aku jahat ke apa,tapi ni apa yang aku rasa dan pendam. Aku dah mintak lepas aku cara elok kan? Dan kau pun terima even sakit kan. I know that. For sure aku tahu aku buat kau sedih. But its too late for you to fix it. Sebab rasa sayang dah pudar dengan apa yang dah jadi.
Maaf sekali lagi.
Aku cuma nak pergi. Tinggalkan kenangan 2012 dalam diari aku je. Thats all. Nothing to be reminiscing anymore. Please move on dear. Please. You deserve to be happy too. But not with me.
IF.......................
Jodoh kau memang dengan aku. In Shaa Allah,aku terima kau seadanya. But from now on,let's take our own path and proceed our journey. That's all.
Sorry for all my flaws.
Byee.