//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Aku dan Kelantan :)
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ~
Akhirnya jejak juga bumi Kelantan ini setelah 10 tahun mem-buzykan diri dengan hal duniawi. Poyooooos lah kau Shela --" Aku sedaya upaya recall balik waktu aku jejak Kelantan dengan famili aku kat Kelantan ni,malangnya samar-2 je yang aku ingat. Btw,aku terdiam sat bila tengok rumah Syaza,bapak besar and lawa ! Nak terkeluar biji mata aku ni 0.0

Awesome baby.

Famili dia menyambut kedatangan aku dengan penuh rasa kasih. Sangat ramah famili dia and yang penting mak dia sangat baik. Rajin buat itu and ini kat aku. How lucky she is to have all this :')
We went for Pantai Sri Tujuh yesterday. So here is some picture that I've loved most.



Aku tak tahu lah sejak bila Syaza pandai buat muka kiut ni --"
Ingat comel ke ? HAHA
Btw,pantai kat sini sana seram dengan ombak yang kuat bagai.



        




Mohon jangan gelak dengan aksi monyet ktwg ni.

yuppppppp ~ happy feets and happy girls.
Mak Syazza ajak tidur sini lagi 4 hari,kiranya sampai Sabtu lah. Sorry lah makcik,saya kena balik Penang dah. Next time ye. Ada lagi dua hari kat sini. So nak guna sebaiknya.
Mata dah rabak. Syaza pun dah tidur.
Bunyi cengkerik kat sini sangatlah cool. Kinda like it a lot :)
So selamat malam cinta. Selamat malam sayang.
Off to bed.

Labels: