//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Back to the basic.
Hai.
Setelah berabad plus berkurun and berhabuk bagai my baby blog. At last tergerak hati nak update  entry kali ni. It's all about the basic.  My relay,my friendship and sooo whatever than....

Duhai hati mohon tabah :)

Aku kagum dengan ketabahan hati aku sems ni. Cukup perit dia lalui dengan pelbagai masalah yang tak lekang sejak Dec 2012. Im proud with you my "hati". Tapi lately aku dah tak cukup kuat nak go through all those shittos that trully f*cked up my entire day. Damn it --"
Apa yang mampu aku kata setiap kali hati sakit ialah, 'takpelah Shela,sikit lagi je nak habis sems ni. Lepas ni tak hadap dah semua ni " *so lame*

Mohon lah siapa2 yang always buat aku sakit hati otak and kepala. Stop doing this to me. Taubat2 lah weyh,sikit2 boleh lah aku kasi muka. Lama2 aku rasa nak lempang kau pun ada. Cukup dalam sehari tuh aku perang dengan bestie college aku and almost a litre of tears yang keluar.

Aku penat... Sangat penat.... dan terlebih penat.

Aku tahu kau dah sedar yang aku benci kau. Siapa suruh cabar aku sangat? Last2 kau yang seksa kan? Sakit tak aku nak tanya kau ? Confirm tak senang duduk kan kau sekarang ? padan muka --"
Start harini,aku sikit pun takkan kesiankan kat kau. Aku mampu maafkan kau,tapi deeper in my heart, aku takkan lupa apa taik yang pernah buat. Like serious.

P/s : Dah baca mohon terasa wahai kawan yang kini bergelar musuh :)


Labels: