//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Penang with my bebeh ;)
Bikin hati aku teruja bila geng-2 aku yang ambik intersesi ajak lepak Penang.
Nak kata tak pernah pegi ?
Bapak penipu !
Asal Penang plak  :) 
Aku pun tak tahu nak update ape untuk entry ni. Just nak berkongsi gambar je.
Hhe
Yang mampu aku cakap.
Trip ke sana HEAVEEEEEEN !
Bahagia wa cakap sama luuu -.-
Makan dan makan dan bergelak dan ketawa :)

Walaupun kejap je ktwg lepak sini,tapi berbaloi dapat lepak bersama.
Waiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit ~
Thanks to Aunty Emilia Sazlin yang bagi kami tumpang rumah dowg.
Banyak wooooo kenangan kat rumah situ :)
Batu Feringgi | Queensbay | Gurney | Padang Kota Lama | Taman Negara | Hard Rock
with
Afrah Rasmi | Ain Roslan | Syra Affandi | Emilia Sazlin

Ailoveyougeng 

 ♥ saya suka makan tak kira suka duka 
 ♥ makanan yang bikin hati aku tak tentu arah 
 ♥ credit to Taman Negara,Penang 
♥ sawadekappp  
 ♥ pose sebentar di Komtar 
 ♥ makan cendooool sat 
 ♥ spend time together 
 ♥ lepaking at Queensbay 
 ♥ morning trip at Bukit Bendera 
 ♥ miss gojes yang gila bergambar.
 ♥ penantian nak naik train 
♥ singgah sat pun jadi ape 

Labels: