//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Full focus

Hahhh.
Final Exam !
Woww. Tak sangka aku,dah final semester 4 dah pun. Yahoo. Seronok wehh.
Aku ingat this semester aku nak naik kan cgpa aku. Harapan setiap semester.
After settle semester 4,aku ade ambik intersesion for my FAR250 yang tersangkut tu. Masalah utama,jauh babe.
Melaka Terengganu Johor Sabah.
Adui ~
Tak tahu nak pilih mana. 
Sayang saya (sza) dia pesan suruh ambik jugak intersesion for my own benefit.
Hurmm -.-
Tak tahu lah,hope my dear Ain Roslan ambik intersesion jugak.
So now,lets get rockin with my final paper.
Doa kan yang terbaik buat semua yang bakal berperang dengan Final Exam.
Goodluck buddies :)

Labels: