//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Hero Heroin

I heart u ollz okayy.

Min kazama.Shahril Hamdan.Wan Murthadar Haidar.Rizqhan Haiqal. Sapiq Mazlan.Hasbullah
fariha mustapa.syaza zainal azhar.ain roslan.afrah rasmi

Mehh sini nak cium sikit , muahh kat pipi kowg *ciuman itu tok heroin aku saja . My dear hero tgk and telan air liur cukpu *gulpp
Kalau lepak dgn kowg semua,gelak mmg kaw-2 lah kuat . Pantang dgr org sblh gelak kuat-2. Mesti nak lwan blik kan. Terutama gandingan Afrah Rasmi dan Rizqhan Haiqal , kan kan kan.
Tau tak ape yg buat aku suka dgn geng baru ni, kalau salah sowg kena hentam mesti semua org pns bntot and tak senang hati rite ? Rasa nak hentam je mamat/minah yg cari pasal dgn mber kita . Wahhhh,sweet kan kita semua * hhhe . Aku akui mmg byk air mata yg mengalir through this friendship kan. Tapi yg tu buat kita lebih kuat and tabah tok go through together. Tak main lah,ade prob jer,clash ngn member. Tak cool lah der. Apa yg sempoi ttg kowg ni adalah sifat kowg yg direct. I loike bangat. Pedas berapi kalau komen tapi tu yg jujur dari hati kowg kan *relief
Tapi kan,satu je aku perasan,once kita ade gaduh bagai nak ribut kat twitter or fb mesti punya ade paparazi yg kapochi sokmo nak tahu kan . Alahai,sibuk betul awk ni. 
This time,aku harap kita semua kekal bersahabat. Tak payah nak Best Friend Forever sgt. Kang dah gaduh dan dan convert Best Fucking Friend plak kan *opppps ( ayat kasar).
Hei kau,aku warning awal-2 okayy *cehhh,bajet hulk dah ni kan
Jangan kau berani buat taik dgn Hero&Heroin aku. Even ktwg mmg suka buat muka selamba badak bile ade Perang Dunia ke berapa juta entah *life aku kat kolej ni byk gaduh betul. Rasa mcm taiko gile aku ni,hhe* tak bermakna ktwg flight up kain putih bebeh.
Kami kan Coolz,mana suka gaduh-2 ni. Peace yawwwww :)
Tapi agak-2 dah buat satu geng ktwg darah tinggi,ketepek nti kau kena ! *serammmmmm
Jadi jgn cakap saya tak warning pape tau *kasi angguk sikit pale tu bile baca entry ni.
Dah penat memuji geng sendiri,mau membuta sekarang.
Letih dgn segala jenis test * haramm tak boleh jawab tadi.
Jap.
Tadi Mr. superman what apps * blushingg
Selamatmalamcintancintunsaya

Labels: