//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

❤ Hari-2 kita ❤
( 04022012 )


Thanks to my beloved cousin Nana and her boyfie for a nice moment together :))
Sebab plan ni juga aku dapat jumpa Mr. Superman saya.
Rindu yang membuak-2 dah nak jumpa dia,
Permulaan date mcm teruk je. Nana's boyfie demam, Mr Superman sedih sokmo . Haishh,mcm dah nak bunuh diri that time. Muka tosai kot semua . Mr Superman dari office turun ke Kajang (my cousin's house).
Semua muka lapar je . Masing-2 muka ketat macam nak makan org.
So,ktwg beli tiket wayang dulu. Takut tak sempat . Next , makan time !
Nyummmm nyummmmm (=.=)
Steambot time ;)) Mr Superman kata first time die makan steambot ( iyee ke ? )
4 stars aku kasi ** sedap kot. Ada ice cream lagi tau ;)) * hhe

Makan time ;))
 The beloved couple  

Then ktwg pegi tgok wayang kat Alamanda .
❤ JOURNEY 2 
Boleh tahan lah cerita tu. Mr Superman impressed sampai ke sudah dengan Baby V.
Lelaki tetap lelaki kan :p * hee
Next,nak naik Broga dgn dia this time . Tapi tak bwk seluar and kasut . Habis kena marah dgn dia.
** lalalallalalallalala ( buat muka tak berdosa)
Masayaallah,waktu mula-2 naik seronok hahh . Around 5 lebih ktwg naik ke atas sana .
Gelap gelita ** seram pun ada . Tapi ramai gila org time tu.
Me jalan ikut suka je plus Mr Superman tak jaga aku pun . Kata dia,dia tahu aku pandai berdikari ;))
**kalau aku jatuh tergolek-2 mmg aku maki dia lah kan.
Suku perjalanan my cousin and boyfie dia surrender sbb msg-2 tak shat.
So, me and mr Superman continued journey :))
aiiiyyaaaaii captain !
Mr Superman solat subuh di atas sana. Sejuk hati tgk * jatuh cinta pun ada ( haha)
This time aku tak main-2,aku kena pnjat batu besarrrrrr.
Tersangat susah untuk aku yg pakai jeans and selipar.
Ambik kau shela oi .
Seapanjang Mr superman tlg aku , mulut ni hahhh *%#$#$&(!#$%^*()&%(&^%*
Luka sikit,Mr Superman kata mengada * whatever ;P
Around 7 something kami sampai ke puncak Broga .
TAHNIAH DEAR
 


❤ si musuh yang sentiasa yang banyak ragam ❤
❤ i did it with u dear ❤
❤ sesuatu yang indah untuk di kongsi bersama ❤
❤ u're too old to be on that buaian *still comel ❤
❤ u're the one ❤
❤ letih hahh ❤
❤ bajet kiut hahh ❤
❤ sejak bila lah dia suka buat muka kiut-2 pun aku tak tahu ❤
❤ next trip, Sg Gabai ❤

❤ ilysm 
Dapat jugak naik ke atas dgn awk.
next :
Mandi manda ke Sg. Gabai
Again : 
aku tak bwk baju and seluar,aku tggal kat umah Nana
Again : 
kena marah dgn Mr Superman,siap berperang mulut lagi
( tak boleh tahan bila aku tacin and aku nangis)
Malu oh malu  ;*
Aku paksa abg mandi jugak :))
Next time aku janji aku plan aktiviti bersama lebih baik.
Thanks kowg,buat aku tersenyum menangis gelak merajuk mengamuk sepanjang kita hang out
❤ kowg gila-2

p/s : tak edit gambar sebab update entry guna lappy kawan ;p

Labels: ,