//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Dia ❤ awk lagi

Aku tak tahu kenapa bila aku buka blog dia je aku rasa sayu.
Sebab aku ke kowg jadi camni.
Pihak lelaki kata awk kuat cemburu.
Tapi tak sayang ke sampai dah putus ?
Hurm , aku taknak masuk campur dalam hal kowg tapi aku tahu kau masih sayang dia kan.
Tipu lah kau boleh buang dia jauh-2 dari life kau.
Bapak penipu !
Yesss,aku akui aku tak kenal kau lansung,nama penuh kau pun aku tak pasti ini kan perihal kau.
Tapi satu je yang aku pasti yg kau masih sayangkan dia.
Kesian aku tgk kowg.
Masing-2 derita akibat ego sendiri.
You know what,kowg sgt sweet together :)
Sumpah aku tak tipu,mmg aku jeles tapi aku rasa aku tak layak nak jeles sbb aku pun nothing dalam life kowg.
Pesan aku buat kau,go for it bebeh :)
Kalau kau nak dia,please lah kejar dia balik.
Memang lah mcm kita "jilat ludah sendiri" after ape kau dah cemuh tentang dia.
Tapi kau tak boleh deny perasaan tu.
Okayy dear.
Kowg sangat comel and happy together.
Bukan ape,aku nak tengok dia bahagia mcm dulu.
Dia yg pernah aku kenal dulu dan selamanya.

take note :
Kalau betul aku jahat,aku dah lama goda dia. Tapi Alhamdulillah Allah kurnia kan aku akal untuk berfikir supaya tak ambil hak orang . Dan yang penting,kami tak lebih daripada seorang kawan. Itu yang telah di muktamadkan. Kurang-2 kan jeles awk tu :)

Labels: