//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

# stalker
kali ni bercerita tentang perasaan.
* RINDU ?
setiap org pernah ade perasaan merindui "something" (segala jenis kategori )
kan kan kan ?
aku rindu kau sangatsangatdansangat.
Dari gaya dia mcm tak pernah nak rindu aku (* kot lah )
Sekarang aku baru tahu knapa org suka jadi stalker  :)
salah satu cara untuk kita tahu apa yg jadi kat dia.
imy * mysweetenemy
credit to :
TWITTER
and
FACEBOOK
and
aku tahu ape yang dah jadi kat dia . Nak text tapi malu,bkan ape . Nanti text " imy"
die reply "imym/imyt"
Memang aku dah agak pun,tapi still rasa takpuas hati dgn jwpn mcm tu.
aku naj je dia tahu yg kalau boleh aku nak borak-2 dgn dia everyday :)
Even penat,tapi berbaloi  
Ya Allah , hebat sungguh ujian kali ni .
Bila aku rasa mcm dah give up nak sayang kau,i'll text my cousin sayangg.
Dia lah tmpat aku berleter tanpa henti and selalu motivate aku
Satu je aku mntak , kenapa lah kau susah sgt nak text aku ?
KENAPA wei ~~
♥ mungkin kau bukan yang pertama,tapi kau yang terakhir akan ku nanti 

Labels: