//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Let's talk about LESS .
hoyeeehh (!)
sudah tahun baru okayy,i loike (!)
this time,takde istilah azam baru sebab azam yang tahuntahun sebelumnya haprak tak menjadi :) * hee
cuba nak tambah lagi satu list for my new planning.
it's all about LESS (!)

for sure lah tentang berat badan aku yang melampau naik tak tentu arah . kata orang aku "bahagia" sebab tu makin bulat . Penipu betul ;)
bahagia or tak,sikit pun tak jejas lemak aku untuk bertambah or berkurang.
semuanya sebab pemakanan yang melampau okayy.
so,kali ni aku kena LESS kan ape sahaja yang menggemukan aku :)
selain nak LESS kan pemakanan yang tak sihat , aku nak LESS kan perangai aku yang agak "kuat" dan "berani" bertinju dengan geng maniss lelaki aku :)
tak sah kalau bergurau tak lebam lengan . insaf okayy (!)
dan tak lupa , aku nak LESS kan pembaziran air mata (!) kire kalau sedeh je aku tak nak menangis,sebak di dada je cukup (!) eceheceh ( cakap je lebat,balik bilik tambah kalau aja tanya memang tsunami dah air mata keluar . uwaaaaa-.- )
tapi kalu dah sedeh tahap gaban,aku menangis sikitsikit kot,buat syarat kata kan *hee
so,untuk insaninsan yang pernah aku lukai pada tahun 2011,aku nak mintamaaf andai dah buat kowg terluka dengan perangai aku yang tak tentu arah ni . kosong kosong tau :)

taknak musuhmusuh okayy (!) buat rugi je,nanti kurang "friends" kat fb . rugi tau :) *hee
apaapa pun,happy new year .
loveyoualls (!)

Labels: