//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Kenapa kah ?

Dah semalaman aku terpikir,kenapa org yang ada blog . Once dowg broke up,whole story haah nak cerita .
Bukan ape,aku pun sama jgak.
Asal sedeh je,tak boleh control emosi tupp tupp my blog lah tempat aku nak berleter .
Hurm , sebenarnya tak bagus ouh buat mcm tu,takut org lain terasa.
Tapi aku buat jgak .
Ntah lah,feels like puas hati gile ;))
Then aku cuba muhasabah diri , its all about IT kan .
Kalau boleh nak kecoh je kat satu dunia ape yang dah jadi dalam life kite.
Adakah itu dinamakn konsep "sharing" or "seeker attention" .
Fikir-2 kan lah .
Mungkin something yang agak sensitif should be wrote up on my Diary book only kot.
Dulu aku suka tulis dalam diari,gara-2 malas nak menulis my BLOG lah jadi mangssa aku bercerita .
Kanak-2 plak aku ni,bila aku baca all my entry. 
Naseb ada yang aku adh "click" then "select all" then "delete" .
Malu lah.
Aku harap,lepas ni aku dapat control emosi and post ape yg perlu . Bukan ape,ade yg terasa hati dgn entry aku kadang-2.
Again,sorry


Labels: