//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Bersyukur kerana masih ada yang sayang
Rasanya semester ni aku kenal mendalam erti "talam".
Macam-2 dah jadi dan aku tabahkan hati . Aku sedar ni semua dugaan untuk aku kenal erti "persahabatan" sebenar .
Walaupun aku ni nampak je rock , tapi dalam hati masih ada ciri-2 wanita sejati . 
Contohnya :
*menangis bagai nak rak kalau kecewa . Ohoii, bengkak mata aku haa.
Dalam persahabatan,aku tak pernah mintak lebih-2 . Cukup lah sekadar menjadi diri kowg yang sebenar dan menghargai aku ;))
Itu pun mampu buat aku bahagia.
Sahabat yang baik sentiasa ada waktu kita sukaduka.
Yang zapp hilang bila kita berduka tu mmg melampaulah kan , melainkan ada urusan yang penting.
Aku bersyukur kerana masih ada yang menyayangi diri aku dan kekurangan aku.
Aku pun anda

❤ syaza zainal azhar 
❤ afrah rasmi 
❤ fariha mustapa 
❤ ain roslan 
❤ ameerah nabihah 

Mereka adalah insan yang dekat di hati aku buat waktu ini.
Aku doakan persahabatan kita kekal hingga ke Jannah .
Kepada yang lain,terima kasih kerana mewarnai hari-2 aku dengan gelak tawa kowg. Aku sayang kowg.
Buat geng maniss kolej,thankie sebab selalu mengukir senyuman aku .
Aku rasa dah banyak "nickname" aku kat kolej . 
Antaranya :

❤ sela 
❤ sela 'a 
❤ seput 
❤ abg lala 
❤ kaka maniss 
❤ shahila 

And aku percaya banyak lagi kan ;))
Percaya lah,kenangan dengan kowg semua ❤ i'll never be replaced with the other 
love u'olls

Labels: