//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

apa itu cinta monyet ?
*tett . bila dah bosan ni mulalah aku terpikir entry untuk something . bila duk layan lagu cinta cintun ni kan , kowg pernah tak terpikir . cinta monyet (!) * haishh , cinta monyet tu ape ek . meh aku nak bagi option untuk kowg . cuba kowg fikir jawapan yang tepat :
a. cinta antara monyet
b. cinta fantasi
c. cinta budakbudak
d. cinta alam persekolahan

ada tak jawapan kowg antara tu (?) sahsah jawapan a kowg dah kick jauhjauh kan , *hee . tak kisah lah mana jawapan kowg , tapi aku nak berkongsi sedikit pendapat tentang cinta monyet ni . Kowg rasa cinta monyet ni bole bawak sampai ke jinjang pelamin tak (?) mesti kowg tak yakin sangat kan . sebab cinta monyet selalu berlaku time kita sekolah rendah . kan kan :) aku pun pernah ade cinta monyet time darjah 4 ( *hee , saya tak gatal yer. dah owg nak berkawan aku bedal je lah -.- ) time tu taktahu istilah "couple" or "clash" . yang tahu duk gile hantar surat menyurat konon nak berkawan . yang penting WAJIB mintak biodata *aku rasa semua pernah kan (!) *hee . dulu mana ade nak cakap or tulis surat "ily" or "saya sayang awak" , btol tak (?) kowg mesti just cakap "saya suka awak" :) kan kan ( omg, bile ingat balik malu pun ade *hee ) sebenarnya semua org pernah ade cinta monyet dalam keadaan kita tak sedar . sebab , cinta monyet tu adalah perasaan suka or cinta di zaman remaja -.-  *tett , so tak perlu nak kelentong " aku tak pernah doe cintacinta monyet neh (!) " sepak nak (?) * hee . pengalaman macam ni lah yang akan buat kowg tersenyum sampai kowg dah tua bangka oke (?) mesti kowg akan gelak terbahakbahak bila ingat semua kenangan macam tu kan , termasuklah aku ni . ( sambil duk menaip entry ni pun aku boleh terbayang cinta monyet aku * hee . sumpah kelakar ! ) conclusion nye , takde pun (!) *hee . sekadar nak berkongsi je pun . seriously cinta tu susah nak di fahami kan (?)

p/s : buat sahabat aku yang hangat di lamun cinta , semoga berkekalan ye . aku doakan yang terbaik untuk kowg * ily

Labels: