//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

With them :)
Olla (!) We are havin fun together at PD
08112011
shela fahin ekin furqaan rashid ejal aliff aslam apis shafiq

walaupun trip ni tak lama mana pun . Tapi aku dapat rasa yang aku bahagia sgt bila dpt luangkan masa dgn org yg aku sayang lebeh drpd 24 jam . I'm proud to have them and for sure banana boat pretty HELL fun yahh (!)
Walaupun aku lah yg paling tak reti berenang and menyusahkan yang lain tuk selamatkan aku (mostly aku susahkan mr superman saya,hee) aku rasa puas hati gile kot (!)
iloveyouguys ketat ketat,oke :)

lokasi : depan rumah ejal (delay 3 jam kot)

bersama geng manis

it's me and mr. superman saya

the guys

here they are,my ting tong family

musuh yang paling di sayangi :)

abg long and her sweit bini

merepek jer lebeh

hello,kurus kot aku dri angle tepi ,hee :p

the shows never end

Labels: