//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

Si gadis :) Mr. Superman :)
Hari tu,my sistar ( jiran aku ) shepa teman aku pegi daftar kat kolej . Dia bwak camera gemok die tu . Of course i'm her hot model , hee (kau ade,tettt) . After dah daftar, ktwg lepak taman layanglayang . Dengan bantuan,Mierul ( budak kolej ) i went there without using my money . Zero expenses , hee . For sure i'm waitin for my mr. superman yang lambat sakan . Al maklum lah,model hot kata kn. Selalu keluar kat tb sekarang, hee .
Before that,aku lah model yang tak tentu arah kat taman layanglayang tu . Jangan nak gelak sangat la kan , sebab bila aku tgok semua gambar tu . Walawey, lawoo kot . Credit to my beloved sistar,shepa :)
Awak sangat berbakat lah,sygs .



lawoo lah :)

pun lawoo :)




ada banyak lagi,tapi takut kowg yang muntah plak tgok muko aku,hee . Selebehnya aku nak share gambar kami bersama . Ada yang candid lah, and again lawoo :)



gadis sepet :)
model yang bajet hebat :)
gile SELCA :)
alahai,comelnye Darla mr.superman (nama camera gemok die ) hee :)
nganga lah puaspuas :p
gotcha ! mr. superman tiup belon,then meletopp . hehe
model pendek yang  humble :)
Pics ni,thumbs up :) lawoo
nak drama sakan . tak boleh blahh :)
muka aku mmg seriously buruk kalu candid,hee ( who care's)



sebenarnya banyak lagi pics ktwg . Total up gambar yang di snap oleh camera gemok tu,adalah dalam 700++ . Kagum aku,hee :)
Aku sayang gile dowg neh,sbb tersangat memahami aku and senang masuk air (!)
Lebiu sygss 

 Without you my days are "Sadday,"Moanday, "Tearsday, "Wasteday, "Thirstday, "Fightday", and "Shatterday"

Labels: