//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my babyblog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call someone to kill you!.

Status : I do loves myself ❤




Oh Shelala's
Baca dan sila diam !


Tak semua itu indah.

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Bam Bam

I'm back :)
Tadaaaa . I'm back,hee . Setelah lama menyepi and merajuk dengan blog sendiri,akhirnya aku decide untuk fresh up something for my new blog (bajet je,mcm lah update something new sgt,bluekk :p ) . Mesti kowg pelik kan sebab ape aku delete all my treasures entry kan (?) Whatever lah,all those entry aku dah "select all" and proudly click "delete all" . Saje nak startr something new . Hey, aku dah sems 4 sekarang . Thanks GOD aku pass even aku ada satu lagi paper yang kantoi time sems 2. It's okay dude,i'll work hard for that and hopefully that paper will be nice with me once i'm on final :) Mehh sini,cik kelat nak story mory about my stupid holiday (!) Helloo, aku punya bosan until aku pegi cari kerja kot . Gadis King's :) Untuk pengetahuan anda,kerja kat sana takde lah penat sangat . Yang penatnya bila, my supervisor asks me to be a cashier girl :( and worstly kena hadap customer yang tak tentu arah . Nak tahu tak pengalaman aku yang paling stupido bile customer bergaduh dengan aku pasal 15sen ! Damn it (!) Time tu mmg sumpah seranah je dalam hati,tpi muka senyum melebar suruh die b'sabar. Mcmni kisahnya,dia member's Kings . Once kau beli brg pkai kad King's,you will get 10% discount . As usual,aku swap the card and ID member die pun terbentang kat screen tu . Then aku total up all her purchases,and die pkai voucher  buy 3 free 1 and RM5. After that,total yg dia hnye perlu bayar adalah RM1 . 80 for all her 8 buns (!) Masyaallah, murahkan . Suddenly dia realise yg harga RM1 . 80 tu,belum dapat less lagi . Boleh lak die bergaduh dengan aku time aku . Customer berduyun-duyun kot . Telinga kanan aku bernanah dengar die berleter kat aku "i want to see ur manager" . Telinga kiri aku,sibuk duk dengar customer tanya itu la,ini lah . TENSION (!) Lastly aku mampu cakap kat dia, "i don't  know what to do because it is already been set up in this PC . I'm not in charge for this system . If you want to complain with my supervisor,your pleasure (!) Around 1 hour he will be back from bank,TQ" Baru reti diam plak dia bila aku cakap owg puteh (!) hee . Last last dia blahh . So,i win (!) Memang tak lah kan aku nak bagi chance kat kau maki2 aku tanpa sebab .
Haa,ni last day aku kat King's Parkson . MY sweet supervisor bought one special cake for me to celebrate my farewell . terharuuu laa :(
nama kek ni "black beauty"

yang tengah tu supervisor aku "miss wawa" and baker staff
yang penting,aku dapat pengalaman kerja kat sini . 

Labels: